دانستنی ها

میکرودتکتور MicroDetector، تولید کننده انواع سنسور

شرکت میکرودتکتور MicroDetector، تولید کننده انواع سنسور

شرکت میکرودتکتور MD Micro Detectors یکی از بهترین شرکت‌های ایتالیایی درزمینه‌ی تولید محصولات اتوماسیون صنعتی و ساخت انواع سنسور صنعتی می‌باشد.
این شرکت توسط یک معلم دبیرستانی به نام «پائولو لورای» به همراه همسرش در سال ۱۹۷۱، همراه با همسرش و «مورو دل مونت» به‌عنوان اولین کارمند مجموعه تأسیس شد. و بی‌وقفه به تولید محصولات صنعتی پرداخته اند.
این شرکت در ابتدا با نام دیل فعالیت خود را آغاز کرد و سنسورهای جدیدی را برای صنعت سرامیک‌سازی تولید کرد.
در دهه ۱۹۸۰ میکرودتکتور (MD Micro Detectors) اولین سنسور فوتوالکتریک (Photoelectric) اسکنر را روانه بازار کرد. از آن سال، به‌عنوان سال تولد سنسور استاندارد مینیاتوری M۱۸ یاد می‌شود و امروزه M۱۸ به‌عنوان یک استاندارد بین‌المللی می‌باشد.
این شرکت در تولید سنسورهای سطح، سنسورهای آلتراسونیک، سنسورهای بارکد خوان و سنسورهای دستگاه‌های تزریق خدمت بزرگی را به صنعت کرده است و همچنان جزء پیشگامان عرصه تولید انواع سنسور می‌باشد.
سنسور چشمی‌های میکرودتکتور (MD Micro Detectors) در انواع و مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. مهم‌ترین سری‌های میکرودتکتور سری‌های FA و SS این شرکت هستند. برای نمونه می‌توان به مدل‌های سنسور نوری میکرو دتکتور FAR2/BP-0E و سنسور نوری FAR2/BN-0E اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Avatar Mobile
منوی اصلی x
X
جدیدترین مقالات